top of page

Algemene Voorwaarden

Wij werken uitsluitend met hoogwaardig wrapvinyl. De door ons gebruikte wrap folies zijn standaard afkomstig van de merken 3M en Avery. Op aanvraag kunnen wij hiervan afwijken aangezien wij alle merken kunnen leveren. 3M en Avery zijn A-merken en zijn van hoogwaardige kwaliteit. 

Naast de standaard wettelijke regels rondom een overeenkomst tussen koper en verkoper hebben wij een aantal extra regels waarvan u op de hoogte moet zijn. 

Wij hebben dit document opgesteld ter info voor de klant en om eventuele discussies in het geval van schades te voorkomen. Wij verzoeken u punt 1 en 2 aandachtig door te lezen.

​

​

1. Aansprakelijkheid

​

  • De klant is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de lakkwaliteit van het aangeleverde voertuig. Dit betekent wanneer er lak loslaat door de aangebrachte wrapvinyl, hier geen aanspraak gemaakt kan worden op eventuele ontstane schades. De verantwoordelijkheid voor eventuele financiële gevolgen ligt volledig bij de klant. 

  • RealWraps is niet aansprakelijk voor de gevolgen van eventuele wijzigingen in wet en regelgeving. 

  • Tinten van verlichting/reflectoren zijn geheel voor eigen risico, het is mogelijk dat de auto hierdoor niet meer door de apk komt. (Afhankelijk van tint en getint object).

  • Wanneer uw auto bij ons op het terrein of binnen staat, geldt te allen tijden uw eigen verzekering. Uw auto is NIET door ons verzekerd in geval van bijvoorbeeld diefstal of brand. (Wij zijn verzekerd volgens de AVB bedrijven verzekering, deze dekt NOOIT andermans voertuigen). Voorbeeld: u brengt uw auto naar ons voor een carwrap, er ontstaat brand en uw auto gaat hierbij verloren. In dit geval zult u uw eigen verzekering moeten aanspreken voor een vergoeding en zullen alle bijkomende kosten voor uw rekening zijn. Wij zijn hiervoor NIET aansprakelijk. 

 

2. Garantie

​

Wij leveren standaard 1 jaar garantie op loslaten van de folie bij normaal gebruik. De garantie vervalt wanneer:

​

  • Het gewrapte voertuig een wasstraat bezoekt. 

  • Het te wrappen voertuig een glascoating bevat.

  • Het te wrappen voertuig nat aangeleverd wordt.

  • Het voertuig met hogedruk gewassen wordt waarbij de lans met een kortere afstand dan <60cm op de wrap gericht wordt.

  • Verkeerd gebruik van de carwrap.

  • Verkeerde behandeling van de carwap. (Nooit polijsten!)

  • Op steenslag geldt GEEN garantie. 

  • Schade aan de carwrap door een slechte lakkwaliteit.

 

3. Annuleren

​

  • Mocht u willen annuleren nadat een afspraak gepland is, dan kunt u dit uiterlijk 48u van tevoren kosteloos doorgeven. Annuleert u de opdracht binnen deze twee dagen, dan brengen wij 20% van het factuurbedrag in rekening. 

 

4. Betaling

​

  • Voorrijkosten brengen wij enkel in rekening wanneer wij op locatie komen en het factuur bedrag lager is dan €100,- exclusief btw. 

  • Zakelijke klanten sturen wij binnen 2 dagen een factuur met een betalingstermijn van 31 dagen.

  • Particuliere klanten dienen ter plekke bij aflevering te betalen, contant of per bank. Pinnen is niet mogelijk.

​

5. Online gegevens

​

  • Wij verzamelen geen persoonlijke gegevens. Uw ingevulde formulieren worden enkel in onze mailbox bewaard. De toe gezonden gegevens worden discreet behandeld en met geen enkel andere partij gedeeld. Naar wens nemen wij op werkdagen tussen 9 en 5 contact op met de klant. 

​

6. Online offerte aanvraag

​

  • Bij het online aanvragen van een offerte ontvangt u per mail of telefoon (enkel wanneer gewenst) binnen 48u een reactie. Mocht er meer informatie nodig zijn dan zullen wij hier naar vragen. Offertes welke op basis van een door de de klant gemaakte foto en/of doorgegeven informatie gemaakt worden, kunnen afwijken wanneer deze informatie achteraf niet juist blijkt te zijn. Bij het maken van foto's is het belangrijk om alle details welke u voorzien wilt hebben van een wrap juist in beeld te brengen.

​

7. Werken op locatie

​

  • Wij werken enkel op locatie voor autobedrijven! Om een goede wrap te kunnen garanderen moet de werkruimte beschikken over verwarming, voldoende licht en voldoende ruimte (zoals bijvoorbeeld een showroom). Wij wrappen geen autos op locatie als u niet aan deze voorwaardes voldoet. Mocht bij aankomst blijken dat de auto nat aangeleverd wordt of de ruimte het wrappen niet toelaat, dan kan het zijn dat wij de opdracht op dat moment annuleren. Dit brengt uiteraard kosten met zich mee. Wilt u weten of uw ruimte geschikt is? beantwoord dan de volgende vier vragen met JA:

​​

  • Temperatuur in werkruimte op kamertemperatuur?

  • Er is voldoende ruimte zodat alle deuren van de auto open kunnen?

  • Er is meer dan voldoende licht?

  • U kunt een droge auto garanderen?

​

​

​

​

​

bottom of page